niedziela, 21 sierpnia 2011

ASTOR, Podkład Perfect Stay Make-up 24 H Multi-Action

Życie zdarza sie raz...

Zaczynamy? Zaczynamy!
______________________________




Opis produktu:
Zapewnia perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Aż 5 pięć lat badań oraz 5 pięć różnych patentów stoi za zaawansowaną technologicznie formułą nowego podkładu Perfect Stay 24H Multi - Action Matrix zapewniającą trwałość makijażu. Podkład dzięki formule nowej generacji jest niezwykle trwały.
Gwarantuje idealnie matową cerę, bez konieczności poprawiania makijażu w ciągu dnia. Skóra pozostaje nawilżona i rozświetlona przez cały dzień. Podkład ma beztłuszczową formułę, lekką konsystencję i przyjemny zapach. Posiada filtr SPF 18.
Formuła podkładu zawiera opatentowane składniki m.in. polimery tworzące na skórze delikatny film, cząstki na bazie glinki naturalnej oraz żel krzemionkowy. Uzupełniona jest witaminami oraz minerałami.


Dostepne odcienie:

Cena: ok. 46 zł/30 ml

Moja opinia:
Używam tego podkładu już od jakiegoś czasu (drugie opakowanie, odcień 300) i jestem bardzo zadowolona, naprawdę! To jedyny tak idealny podkład jaki miałam w życiu – na chwilę obecną mój numer 1 wśród podkładów, choć z czasem na pewno znajdę coś lepszego  J. Podkład jest bardzo wydajny. Nadaje się do cery mieszanej (sama mam taką cerę i jest on dla mnie rewelacyjny  J). Twarz jest po nim jednolita, wygląda naturalnie. Podkład pod każdym względem spełnia moje oczekiwania:
+ ma ładny, delikatny zapach;
+ świetnie się rozprowadza;
+ ładnie pokrywa;
+ dobrze matuje;
+ nie tworzy efektu maski;
+ długo się utrzymuje.
Jest po prostu doskonały. Co prawda zaraz po nałożeniu twarz może wydawać się trochę lepka, ale po chwili podkład stapia się ze skórą i uczucie to znika (twarz staje się aksamitna). Dzięki niemu mogę uzyskać to, na czym mi najbardziej zależy – piękny, opalony odcień skóry. Jeśli chodzi o poprawki – jeśli rano przypudruję twarz pudrem matującym w kamieniu Joko, to w ciągu dnia nie muszę robić żadnych poprawek.
WADY:
- wysoka cena;
- nie matuje przez 24 godziny;
- jeśli nałożymy go za dużo, uzyskamy efekt maski;
- pomimo właściwości matujących warto jednak użyć również pudru  J;
- nie należy do „lekkich” (idealny na zimę, latem należy używać go oszczędnie);
- nie zakrywa wszystkiego jeśli chodzi o różnego typu niedoskonałości (np. wypryski) – trzeba dodatkowo używać korektora.
Podkład już mi się kończy i, o ile mój ulubiony ASTOR nie proponuje czegoś nowego, co zechcę wypróbować, kupię go ponownie. Jest bardzo dobry. Naprawdę polecam!
OCENA: 8/10

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. jak dla mnie cena za duża, ale kiedyś może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialam go kupic ale zdaje mi sie ze najjasniejszy odcien bedzie za ciemny dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nie jest tragiczna, pewnie na Allegro można znaleźć taniej :)

    dziękuję za odwiedziny! powodzenia w bloggowaniu - oczywiście dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja, bardzo rzetelna :)
    Dziękuję za odwiedziny! :)
    Czekam na następne notki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszą recenzję, to jest świetnie! Oby tak dalej! :)
    Podkładów firmy ASTOR nigdy nie używałam. Moi ulubieńcy to za każdym razem Max Factor. Polecam! Szczególnie Lasting Performance i Smooth Effect. :)
    Dziękuję za odwiedziny, za komentarz i zapraszam cześciej. Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zalozylam drugi i zmienilam nazwe. kosmetyczny zostaje bez zmian! pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu :) Ja też jestem tu nowa i zapraszam Cię do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! :) Zapraszam do zabawy: http://dobradusza.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje sie super :)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda nieźle, ale nie przepadam za płynnymi podkładami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja poodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie http://wariatki2-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rycerz pewnie ze jest ;d
    swietnie poradzilas sobie z recenzja
    co w kolejnych planach ?

    OdpowiedzUsuń
  13. podkłąd jest fenomenalny absolutnie kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oooooooooo :) chyba jak mi się w sklepie spodoba to go kupię;) Dzięki za info :D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda tylko, że jest dość drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, właśnie poszukuje jakiegoś podkładu 'idealnego', wiec może go wypróbuję jak gdzieś rzuci mi się w oczy.. :))

    OdpowiedzUsuń