niedziela, 3 sierpnia 2014

BOURJOIS, Kobako Sensuelle EDT







Opis produktu: Bourjois ‘Kobako Sensuelle’ to ciepły i apetyczny zapach orientalny z wyraźną nutą wanilii, róży, jaśminu oraz paczuli.
Kategoria: orientalna.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, cytryna;
nuta serca: róża, jaśmin;
nuta bazy: paczula, drzewo cedrowe, wanilia.

Cena: 40 zł/50 ml

Moja opinia:
Ocenianie perfum, polecanie ich lub nie innym osobom, a nawet tylko opowiadanie o nich, jest – według mnie – niepotrzebne. Dlaczego? Bo perfumy mówią same za siebie. Stanowią rodzaj języka, w którym nie używa się słów. Są dla mnie czymś bardzo intymnym, rodzajem niewidzialnej sukni. Milczą, ale za ich pomocą mogę wyrazić wszystko, czego się nie da wyrazić słowami. Ta woda weszła na rynek chyba w 2011. Zamknięta jest w zgrabnym, choć oszpeconym przez napisy rodem z lat 80-tych, flakonie. Jestem zwolenniczką perfum nietuzinkowych i mających w sobie mistycyzm, tajemnicę. Muszę przyznać, że już po pierwszym powąchaniu tej wody perfumowanej byłam zdziwiona intensywnością i oryginalnymi nutami zapachowymi. Zapach niezwykle wyrafinowany, waniliowy, lecz w niczym nie przypomina olejku waniliowego do ciast. Jest on słodki, lecz zarazem mocny i intensywny. Uwodzicielski, tajemniczy, romantyczny. Po prostu piękny. Myślę, że zapach nadaje się dla kobiet dojrzałych i zdecydowanych, pewnych siebie lub tych, które tej pewności chcą nabrać. Zapach zmienia się wraz z upływem czasu, nie jest jednowymiarowy. Jeśli wziąć pod uwagę niską cenę wody, można się nieźle zdziwić tym faktem  ;) Utrzymuje się na skórze do kilku godzin (około 5-6). Zapach nie jest jadalny, krzykliwy, nie morduje wszystkiego co żywe w promieniu kilku metrów. Miłośniczkom zapachów słodko-gorzkawych może się spodobać; cytrusy na szczęście nie są specjalnie wyczuwalne w odbiorze. Należy do tego gatunku perfum, które się kocha albo nienawidzi. Nie jest łatwy i przyjemny w odbiorze. Dlatego rozumiem kobiety, którym ten zapach może się po prostu nie podobać. Uważam, że do niego trzeba dojrzeć. Na pewno nie jest to zapach dla tych, którzy nie chcą zwracać na siebie uwagi. Mnie bardzo odpowiada.

PODSUMOWUJĄC:
+ wydajny;
+ zapach długo utrzymuje się;
+ nabiera przyjemnego aromatu w kontakcie ze skórą;
- może być zbyt ciężki dla młodych dziewcząt.


Pozdrawiam, love,
CV.

52 komentarze:

  1. Zaintrygował mnie Twój opis, bo pamiętam podstawową wersję tego zapachu, która była mocna, ale miała coś w sobie. Muszę zatem sprawdzić, jak pachnie ta nowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam tego zapachu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. woda znana od lat 80-tych ubiegłego stulecia, szok, jak wy gówno widziałyście

    OdpowiedzUsuń
  4. w pełni sie zgadzam z Tobą, że aby poznać to co chcą przekazać nam dane perfumy trzeba je powąchać, bo żadne słowa tego nie odzwierciedlą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę te perfumy z dawnych dawnych lat, ale chyba nigdy ich nie miałam :) Dla mnie mogłyby być jednak za ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tych perfum i raczej nie są dla mnie. Jakoś nie przepadam za słodkimi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama od kiedy pamiętam pachniała wersją brązową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i myślę, że przydatny, dlatego będę zaglądać częściej ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego zapachu :/
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/capo-caccia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten zapach :). Ma ładne nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwrócę na nie uwagę, bo obecnie szukam perfum na wakacje :)
    Dla mnie też opisywanie perfum jest bardzo trudne zarówno do opisania jak i odtworzenia opisu, bo zapachu moim zdaniem nie da się opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałabym go powąchać i zobaczyć jak komponuje się z zapachem mojej skóry :)
    Ale opisane bardzo ciekawie.
    Zobaczymy :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tych perfum, ciekawe nuty zapachowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama lubi tego typu perfumki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że firma Bourjois ma w ofercie perfumki :) wow :) Chciałabym powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy opis, ja osobiście wolę cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że mógłby być dla mnie trafiony :) Lubię ciężkie zapachy. Jak dotąd, moim faworytem jest chyba Mirage z Oriflame, a on zdecydowanie nie należy do najlżejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zaciekawiłaś mnie tym zapachem...
    Chyba sama muszę go dobrze poszukać i się mu bliżej...
    przywąchać :-) Dzięki za inspirację!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa i inspirująca opinia :) Buziaki

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tym perfumie :) Ja lubię lekkie zapachy więc ten jest raczej nie dla mnie ale mimo to super recenzja ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym obwąchała ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że przez komputer nie da się przekazać zapachu :D
    jeśli chodzi o primark to ogólnie jest tani jak barszcz, a w second handach to już w ogóle śmieszne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dotąd się nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawi mnie zapach tych perfum :)
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mnie intryguje zapach tych perfum. Przy najbliższej okazji sprawdzą jak pachną i może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda zachęcająco, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie opisany zapach. Wygląda nie mniej zachęcająco. Jednak jak to z perfumami przed zakupem trzeba sprawdzić jak komponuje się z naszym osobistym zapachem skóry. Dotąd go nie spotkałam. Jak będę miała okazję to sprawdzę jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  29. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  30. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  31. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    obat miom paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękujemy za dzielenie się, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  35. makan sekoteng di atas semen minggir orang ganteng mau ngomen:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  36. Odnalazłam Twojego bloga po długich poszukiwaniach :) Szkoda, że tak rzadko tu bywasz! :( Mimo wszystko pozdrawiam dawną czytelniczkę i życzę szybkiego powrotu! :*

    Zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  37. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  38. Gute Info Ich habe gerade dein Blog gefunden und es zusammen gelesen.

    Ich dachte, ich würde meinen ersten Kommentar hinterlassen, ich weiß

    nicht, was ich sagen soll, außer was ich habe

    https://goo.gl/VFFLjX

    https://goo.gl/dJiDm7

    https://goo.gl/RNRCKu

    https://goo.gl/zu8Evu

    https://goo.gl/hp6MR6

    https://goo.gl/4RmNpG

    https://goo.gl/j175gb

    https://goo.gl/QgKunG

    OdpowiedzUsuń
  39. 59 year old Physical Therapy Assistant Sigismond McCrisken, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Candle making. Took a trip to Yin Xu and drives a 600SEC. wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice blog post. I really liked it.

    OdpowiedzUsuń
  41. I've so much questions inside me!
    https://questioninsideme.com/do-i-really-need-interfacing/

    OdpowiedzUsuń