sobota, 26 kwietnia 2014

OCEANIC, AA My Lipcare, Sensitive

Witajcie Kochane!
Pora na opinię o pomadce. Jesteście ciekawe efektów tak samo jak ja? Jeśli tak, zaczynamy!

______________________________





Opis produktu: Pomadka ochronna Sensitive - aktywny kompleks lipidowy intensywnie odżywia i nawilża usta oraz chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Prowitamina B5 działa kojąco i łagodzi podrażnienia.

Cena: 5,70 zł

Moja opinia:
Muszę stwierdzić, że na moich ustach szybko zadziałała. Kilka razy jej użyłam i efekt super.


Buziaaaki  ;)

50 komentarzy:

  1. Ja jestem wierna pomadkom Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę pomadki Nivea :) szczególnie, że chłopcy zimą lubią też ich użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie od dłuższego czasu rządzą Carmexy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NEUTROGENA DLA MNIE TOP :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej pomadki, ale jak na pomadkę ochronną ma całkiem niezłą cenę :) i dziękuję za szczery komentarz na moim blogu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie kiedyś na to trafię, zwłaszcza że u mnie pomadek pielęgnacyjnych nigdy dość, muszę mieć je wszędzie :D np. przy biurku, łóżku w torebce itp

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jej testować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji jej testować. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji jej testować... Ale może.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jej testować. Pozdroowienia ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałem okazji jej testować. buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jej testować. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji jej testować. love ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji jej testować... ale nigdy nie jest za późno! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jej testować. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji jej testować. :):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji jej testować. Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji jej testować. Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jej jeszcze :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w linki tutaj? http://daquerre.blogspot.com/2014/04/co-ubrac-na-komunie-lub-weseledoradzam.html Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie napisałaś o niej trochę wiecej. Jak dla mnie ważny jest zapach, smak, konsystencja itd :) obecnie używam Burts Bees ale nie jestem szczególnie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam się z tą pomadką. ale muszę ją chyba wypróbować :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam ostatnio tych z ziaji - zakochałam się w zapachach. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam nigdy pomadki tej firmy...I myślę, że najwyższy czas to zmienić...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja poki co szminkom i pomadkom mowie stop :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy takiej nie miałam :)

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam okazji jej mieć lecz wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie widziałam i nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to już wiem czego szukam przy kolejnej wizycie w drogerii :-)
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  32. ja właśnie jestem po teście brzozowej pomadki Sylveco, polecam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam, ale być może zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwszy raz ją widzę :)u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Być może się skuszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy nowe wpisy pojawią się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się coś wstawić :) pooozdrawiam! ;*

      Usuń
  37. Świetna jest ;) oczywiście obserwuję

    Zajrzyj do mnie przerabiam ubrania i nie tylko. DIY

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy jej nie miałam, ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam, ale będę miała ją na uwadze ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Poważnie zastanawiam się nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy jej nie miałam,a lubię nowości dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  43. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń