niedziela, 18 sierpnia 2013

SANTE BEAUTE, Email Diamant Rouge (Pasta wybielająca do zębów)

Przypominam o KONKURSIE SIERPNIOWYM.

______________________________








Opis produktu: Email Diamant Rouge to luksusowa, legendarna pasta do zębów o niespotykanym, skutecznym, wybielającym działaniu. Po umyciu zębów stają się białe, a dziąsła otrzymują żywy naturalny kolor (pasta ma czerwone zabarwienie). Z uwagi na swoje rewelacyjne działanie chętnie stosują ją aktorzy, prezenterzy telewizyjni, biznesmeni, modelki, stewardessy oraz wszyscy ci, którym zależy na pięknym wyglądzie uzębienia. Efekt wybielenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu. Pasta wyprodukowana jest na bazie absolutnie neutralnych komponentów znakomitej jakości.

Cena: 17,50 zł/50 ml

Moja opinia:
Cóż mogę powiedzieć. Wyróżnia się z tłumu za pomocą zupełnie niestandardowego dla past opakowania. Trzeba pamiętać, że jakkolwiek wybielająca pasta była dobra, to jednak ściera szkliwo, a więc ewentualnie można jej używać na zmianę z normalną. Ja używam jej na zmianę z pastą Signal. Ma zupełnie inny smak. Kolor – malinowy sorbet z lekkim brokatem. Praktycznie w ogóle się nie pieni. Mam wrażenie, że szoruję zęby samą szczoteczką. W moim przypadku dziąseł nie barwi, bo i tak mam różowe. Fajnie farbuje usta. Jednak działanie barwiące ma też swoją wadę – należy uważać, żeby pasta nie pociekła na twarz albo ręce, bo trzeba naprawdę mocno szorować skórę, żeby zniknęły z niej różowe ślady. Brudzi ubrania, bo jest czerwona. Spodziewanie się efektu mlecznobiałych zębów jest według mnie naiwnością. Jeśli ma się kość w odcieniu kremowym – cudów nie ma, zęby nie będą lśniły bielą, mogą być co najwyżej o kilka tonów jaśniejsze od naturalnego koloru. Zęby po prostu błyszczą przez co stają się jakby naprawdę jaśniejsze. Bardzo wydajna.


Kolejna recenzja wkrótce, rozwiązanie KONKURSU SIERPNIOWEGO w przyszłym miesiącu.
Trzymajcie kciuki za mój Internet, wielkie buziaki.
Pozdrawiam, CV.

16 komentarzy:

  1. Nie wierzę w wybielające pasty :) fajny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą pastę ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam, jest no taka sobie, bez efektu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie ja można kupić bo nie widziałam w drogerii spróbowałabym z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuzynka używała przez jakiś czas, ale sobie nie chwaliła ;x

    http://emocjonalnesinusoidyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej paście jeszcze, muszę poszukać ją to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz kilka razy słyszałam o tej paście, ale nie widziałam jej jeszcze w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej, ale nie ciągnie mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam potrzeby używać past wybielających, lecz gdybym musiała to na pewno bym jej nie użyła- wszystko przez ten kolor :D
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałabym duże opory przed stosowaniem tej pasty :D

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasta fajna. Trickowa.
    Wybiela zęby i wyczerwienia dziąsła. Działa ok 6 godzin. A ile trwa dobra randka ? Co koło tego - no to wystarczy. Inne pasty są drogie i w ogóle nie wybielają. Ta wybiela, ma dobrą cenę, więc nie ma się co czepiać. Spiera sie łatwo - samą wodą. Poplamiłem koszulkę to wiem. Nie narzekam. Trzeba mieć w łazience, bo białych zębów w 3 minuty nie zapewni żadna inna pasta. A ta bez problemów. Podobno we Francji to jest prawdziwy hit, a w Polsce używają jej - też podobno wszystkie stewardessy. I tyle ode mnie :-)
    Hejka.
    Sebastian w Warszawy :-)

    OdpowiedzUsuń