piątek, 7 marca 2014

ZENNER, Ewa Schmitt, Zmywacz do paznokci – gel z olejkiem z zielonej herbaty z witaminą E



Opis produktu: Żelowa odżywka o innowacyjnej formule. Przeciwzapalne i łagodzące właściwości olejku z zielonej herbaty aktywnie wpływają na zdrowy i zadbany wygląd paznokci. Żelowa konsystencja zmywacza zapewnia komfort użytkowania.

Cena: 7,99 zł/100 ml

Moja opinia:
Wadą tego zmywacza jest niestety skład, a dokładnie zawartość acetonu. Nie wylewa mi się przy użyciu pół butelki, tylko pożądana ilość. Starcza na więcej razy niż zwykły płynny zmywacz. Nie podoba mi się ten zmywacz do paznokci, bo jest za słaby.


PODSUMOWUJĄC:
+ wydajny;
+ znośny zapach;
+ nie przesusza skórek wokół paznokci;
+ delikatna formuła z witaminą E i olejkiem z zielonej herbaty;
+ żelowa formuła jest Ok (trzeba przyzwyczaić się do niej, ale po kilku użyciach daje radę);
+ dzięki żelowej formule nie wylewa się za dużo z buteleczki ani nie spływa z wacika czy z paznokci;
- nie wsiąka łatwo w wacik, trzeba go lekko przygnieść.



Życzę Wam miłego dnia!!!
CV.

12 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawego bloga!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się dobry zmywacz, zielona Isana chyba wysuszyła mi paznokcie i teraz są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. sama szukam jakiegoś dobrego dla siebie..
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbędny dla nas produkt akurat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już od dawna szukam właściwego zmywacza do moich...niesfornych paznokci i skórek. Chyba skuszę się na ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za wizyte i mily komentarz:* obserwuje na gfc jesli masz ochote rowniez mnie zaobserwowac bedzi mi niezmiernie milo ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie maluje wiec nie uzywam :PP

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm chętnie bym przetestowała jakiś żelowy zmywacz, nie używałam jeszcze takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o takim zmywaczu do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący, nigdy takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowała mnie ta konsystencja żelowa, ale aceton odpada... Po zwykłym bez acetonu moje paznokcie nie wyglądają najlepiej, więc szkoda.

    PS. Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie interesuje konsystencja tego zmywacza, choć na pewno go nie kupię, ponieważ zawiera aceton.

    OdpowiedzUsuń