niedziela, 2 czerwca 2013

KOSMETYKI DLA

Przypominam o KONKURSIE EXTRA.

______________________________

Już niedługo będziecie mogły przeczytać recenzje produktów firmy Kosmetyki DLA.



Kosmetyki tej firmy są tworzone przede wszystkim na bazie naparów z ziół, które są przygotowywane tradycyjną, sprawdzoną metodą. Dzięki temu są z nich wydobywane najbardziej wartościowe składniki. Ponadto kosmetyki nie zawierają oleju parafinowego, który nie pozwala skórze na swobodną wymianę z otoczeniem. Produkty stymulują aktywność skóry i pobudzają jej własną zdolność do regeneracji. Kosmetyki DLA są tworzone z myślą o najbardziej wymagających rodzajach cery.

 

Już wkrótce zapraszam na recenzję:
- Kremu na noc Dar Piękna z naparu z jarzębiny;
- Kremu na noc Niszcz pryszcz, który powstał na naparze z wierzby i krwawnika.



Teraz uciekam spać. Widziałyście coś fajnego w sklepach?  ;)
Buziaki, pozdrawiam.
CV.

28 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy no i czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa serii kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne recenzje ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, czekam na recenzje :D
    Pierwszy raz słyszę o tej firmie, więc jestem ciekawa działania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy ! heh czekam na recenzję ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią o nich poczytam .: )

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, bardzo jestem ciekawa kremu na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę ile ja nie znam firm kosmetycznych :D oba kremy na noc mnie ciekawią bo widzę fajne składniki :) Pozdrawiam słonecznie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie interesuje niszcz pryszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak się sprawdzą te produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie będę nic mówić, żeby nie zapeszyć ;) pełna recenzja za jakieś 2-4 tygodnie ;*

      Usuń
  12. O Niszcz pryszcz słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekamy z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z tej firmy, ale zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kremik, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakaś nowa firma ? Nigdy nie słyszałam o niej ; ) Świetny Blog ; )
    Już Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje się, że to stosunkowo świeża marka ;) też niedawno ich poznałam ;*

      Usuń
  18. Ciekawa jestem każdego z tych produktów, czekam ze zniecierpliwieniem na recenzję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście pozbyłam się pryszczy i wyprysków, co bardzo mnie cieszy :D Ale jestem ciekaw opinii o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie zapraszam do obserwowania, konkurs niebawem;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chcialam kupić niszczy pryszcz (swoją drogą urocza nazwa) gdy przetłuszczała mi się mocno cera... nie zdążyłam tego zrobić bo nagle zmieniłam się w suchara i potrzebuje ciężkich kremów. jedno jest pewne - napewno fajne jest opakowanie :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń